Bestuur/initiatiefnemer

Anne Marie Kamp is de voorzitter van de stichting en neemt verschillende andere bestuurlijke functies waar. Zij is vanuit Beweeg en preventiecentrum BodyVision Healthclub initiatiefnemer geweest om programma’s op te starten. De programma’s zijn gericht op het stimuleren van de beweegparticipatie van verschillende doelgroepen.

Leefstijlcoach

Stichting P.I.B. heeft verschillende leefstijlcoaches die het programma Gezond bewegen met diabetes en/of overgewicht coördineren en uitvoeren. Leefstijlcoach, Bart van den Dobbelsteen, is bevoegd tot het geven van sportactiviteiten en wordt als ‘beweegmakelaar’ ingezet om de cliënten vanuit zorg op te vangen en in contact te brengen met de reguliere beweegaanbieders. De leefstijlcoach is de spil in het web. Hij onderhoudt contact met de zorgverleners en sportaanbieders. Hij verzorgt ook de warme overdracht en coördineert en beheerst het hele proces. De leefstijlcoach houdt ook de controle over het veranderproces van de deelnemer.

Medewerker

Penningmeester