Gezond bewegen met diabetes en/of overgewicht

Mensen plezier laten beleven in beweegactiviteiten. Dat is waar Stichting Plezier In Bewegen voor staat. Graag willen we u uitnodigen voor een afspraak met de beweegbegeleider. Samen gaan we bekijken welke mogelijkheden er voor u zijn tenaanzien van bewegen.

Wat houdt dit concreet voor u in? We gaan een gesprek aan, waarbij we verschillende testen uitvoeren. Op basis van deze gegevens komen we tot een persoonlijk plan om meer te gaan bewegen. Hierbij kunt u kiezen uit verschillende beweegaanbieders van het sportmenu. Dit advies wordt u volledig gratis aangeboden. Iedere 6 weken is er de gelegenheid om samen met de buurtsportcoach te evalueren. We gaan dan bekijken hoe de beweegactiviteit bevalt en we reflecteren aan de hand van uw doel.

De buurtsportcoach is op de hoogte van het regionaal aanbod en kan u daarom uitstekend helpen om een leuke sport/beweegactiviteit te beginnen. Op het moment dat u ervoor kiest om bij een beweegaanbieder aan de slag te gaan zijn er pas kosten aan verbonden. Er zijn al activiteiten vanaf €15.- per maand.

Voor vragen of een kennismakingsgesprek kunt u altijd contact met ons opnemen.